Wednesday, November 24, 2010

:::InshaAllah:::


Kerap kali aku dengar lagu ni kat IKIM...mula2 dengar terfikir ohh..ada penyanyi Arab baru rupanya...not that interested...dengar macam biasa jek tanpa perasaan...

Until one day, ada member tag aku kat FB lagu InshaAllah,pun masih tak berminat nak tengok..tapi tengok je lah sebab macam ramai je bg feedback..

Bahaha,memang saje nak kecik2....tu MZ..nampak?

And first tengok video muzik dia tetiba macam kaget... (first place memang dia handsome oopsss...) tapi aku kaget bila dengar melodi lagu ni ditambah dengan lirik yang sungguh mendamaikan...

Dah suka,memang la susah jadi tak suka kan..so dengan bantuan Puan Google (google dah kawen ke?) carilah maklumat pasal Maher Zain ni..oh rupenya dia ni dari Sweeden... orang Lubnan,umur 28 tahun and he's married!!

And terus beli CD dia...mula2 dengar macam nantok ckit la..ZZZZZ..sebab tak familiar dengan lagu2 dia tapi bila banyak kali dengar memang susah nak stop..AWESOME!!

With only RM27.90 for the good product!!!! Worth it!!

Dan sungguh luar biasa penangan MZ ni kat Malaysia...and proud to hear that MZ said Malaysia is my second home..wowww!!! Aku pun dah berjaya influence anak2 murid aku supaya minat kat MZ ni...dan kawan2 pun dah ramai beli CD MZ bila dah kena influence dengan aku...superb!!

Next update: Showcase MZ..aku dapat pergi wehh!!!

InshaAllah we'll find our way!!!

No comments: